Alla inlägg under juni 2011

Av Nicole Forsberg - 9 juni 2011 22:03

Har varit hemma och varit seg hela dagen! Hatar att vara förkyld! Det tar kål på mig! Har ny mobil med!    HTC Incredible S! Världens bästa mobil, kastade iväg den jävla skit Iphonen! Är så jävla glad för mitt byte! Kunde inte gjort ett bättre val! Tycker synd om dom som köper en Iphone nu!   Men men. imorrn blir det in till staden och kolla lite och fixa en sak!   Vill bara säga att min älskling är det sötaste som finns när han sover btw!   

Fan, sitter här och är lite sugen på att öla lite! Kanske blir att ta något i helgen!  

     Det var allt för mig från denna gången!  

Av Nicole Forsberg - 6 juni 2011 21:22

Hallojsan bloggen! 

Vill bara berätta om min kanon dag som jag har haft med min älskling och min lillebror och Tony! Vi har varit  ute med båten hela dagen och alla brände sig utom jag som blev brunare! Moahaha. Det är så himla mysigt att bara glida runt så och fiska! :)

 

nu tackar jag för mig! puss och hej!   

Av Nicole Forsberg - 1 juni 2011 20:51

Nu sitter jag hemma efter en myyyyyyyyycket lång dag! 

Började dagen med att gå upp kl 8, galet tidigt. Sen så duschade man och gjorde sig i ordning! Eftersom det gick så snabbt så blev man lite irriterad och hade inget att göra i ca 1,5 timma! Fick fördriva tiden vid den just då tråkiga datorn! Sen efter en stund så gick jag till tåget! Sen var det Af som gällde, sen efter jag var klar där så hade jag fan inget att göra i flera timmar i väntan på körlektion! Men som tur va så hade jag Kevin&Tony med mig! :D Mina änglar! Fick köpt mig en keps i väntan på körlektionen! :D Älsklingen hämtade mig i stan btw, I just got to love it! Älsklingen grillade så det blev lite god mat i magen! :D Och just nu, så sitter jag här, som ett jävla mähä och har inte ett jäääävla skit att göra! Lite smått iriterad också! Får väl se vad denna kvällen har att erbjuda! Imorrn blir det ev Gekås och sen hem till min älskade mormor<3<3<3

Juste, missar Petter&September på Liseberg idag med....Djup sorg över det!

aja, that's life, so long babes

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards