Direktlänk till inlägg 5 juli 2011

FLÅT!

Av Nicole Forsberg - 5 juli 2011 14:40

Sorry att jag har varit så dålig på att skriva, men har haft händerna fulla med midsommar firandebröllop osv. 
Men nu är jag här igen och jag får väl ta och sammanfatta allt nu då!  

Vill börja med att säga....VILKET JÄVLA SKET VÄDER DET ÄR!!!!

Så..Nu kan jag börja 

Två av mina underbara bröder och Tony var här i torsdags! Jim kom hit och käkade lite med mig och älsklingen. Kevin och Tony skulle med oss ut och fiska efter att vi hade käkat! Det roliga med allt var att kevin och älsklingen inte fick igång motorn till båten. Moahaha. Men jag och Tony fick kastat lite iaf innan Kevin fick kasta ankare typ 1000ggr innan vi kom in igen. haha. I fredags så var det bröllop som stog på scheemat! Svärfar och Petra gifte sig. Alla var JÄTTE fina! :) Men älsklingen var fiiinast!   Så det blev lite party där, sen när vi skulle hem där ifrån så skulle Fredrik med och så blev det ju inte att vi åkte hem...utan vi hamnade hos Thomas och Sussane! Men vid ca halv 3 så började vi gå hem...I ÖS REGN och hålla koll på två fulla killar som går lite här och var e ju inte det lättaste, men jag klarade det. Hade även fredriks väska och älsklingens skor som jag skulle hålla koll på! haha. Men men, den kvällen slutade KALAS bra och vid ca 20 över 4 på natten då var det läggdags då hade killarna fått i sig lite natta mat som jag gjorde till dom och sedan en öl till.   haha.

För övrigt så har helgen varit lugn!   


Idag så har jag städat hela huset och fått tvättat lite också! Hejja mig!!  

Nu skall jag hoppa in i duschen och sen skall jag ta hand om tvätten och sen börja med maten som skall vara klar tills när älsklingen kommer hem från jobbet!  


Hejsan svejsan  

      


 
 
Ingen bild

Dennis Mannen Myten Legenden Gustavsson

6 juli 2011 18:04

du ska fan skriva varje DAG! BLIR FÖRBANNAD!

Nicole Forsberg

18 oktober 2011 05:16

Jag vet! Skit kass på det! Men jag skall bättra mig!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nicole Forsberg - 15 november 2011 11:54

Vet att jag har varit riktigt kass på att typ skriva här... Men har inte riktigt funnit tid för att sitta här. Men nu är jag ju här och jag skriver, det måste ju alltid vara något...eller? (: Helgen har varit helt okej, riktigt bra i fredags nä...

Av Nicole Forsberg - 3 november 2011 10:59


Jag som sa att jag skulle bättra mig med min blogg. Det går väl sådär, eller inget bra alls. Haha Idag är jag segare än någonsin! Vet inte riktigt vad det e med känner mig lite låg också.  Men men, skall snart börja städa...när orken kommer. Men ...

Av Nicole Forsberg - 31 oktober 2011 14:59


Det var inte meningen att glömma blogga. Men jag har helt enkelt inte haft tid att blogga. Jag har haft händerna fulla, eller ah...typ iaf. haha. Jag hjälpte Sofie med att städa igår efter att hon och Tess hade haft lokalfest. Det var en del kros...

Av Nicole Forsberg - 24 oktober 2011 08:24


  Sorry att jag inte har bloggat, men jag har haft händerna fulla med både det ena och det andra. Just nu har jag fullt upp hemma hos mor att kakla deras kök! Det blir rätt bra! (: I lördags var man fylle chaffis, inget mer med det eller något.... ...

Av Nicole Forsberg - 21 oktober 2011 11:12


  När jag vaknade i morse så var min lilla prinsessa halt! Hela hennes ena ben är helt svullet! :( Gör så ont i mitt hjärta när jag ser henne skadad! Men hon ville gå ut så hon får vara ute en stund nu, så får jag hoppas att det blir bättre! Annars b...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards